Oni mają klucze do mojego mieszkanka ;)

Translate

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 14 października 2012

Booom - Cały mój świat

W ostatnich miesiącach w moim życiu zaszło wiele drastycznych zmian. Można by rzec, że wybuchła bomba i rozwaliła cały mój świat.

Ciężko było się pozbierać, zacząć od nowa i poskładać z okruchów to co się jeszcze dało uratować. Dopiero od jakiegoś miesiąca zaczynam w miarę normalnie żyć i z perspektywy czasu wydaje mi się, że to co się stało wcale złe dla mnie nie było.

Okazało się, że wcale nie jestem taka słaba za jaką się uważałam, że potrafię zrobić rzeczy, które kiedyś były dla mnie nieosiągalne. Stałam się pewniejsza siebie.

Skoro udało mi się podnieść to teraz trzeba iść za ciosem i dalej zmieniać swój świat. Zmiany zaczęłam oczywiście od siebie ;) Schudłam 15 kilo (nie ukrywam, że stres mi w tym pomógł), zaczęłam zdrowiej się odżywiać, modniej ubierać i wreszcie nie wyglądam jak szara i nudna kura domowa, która poza praniem, sprzątaniem, gotowaniem i wycieraniem zasmarkanych nosków świata nie widzi.

Dbanie o dom i rodzinę dalej jest dla mnie bardzo ważne, może nawet ważniejsze niż wcześniej, tylko że teraz staram się znajdować czas dla siebie i dla swoich przyjemności

Tworzenie czegoś z niczego zawsze sprawiało mi przyjemność. Szkoda, że dopiero teraz sobie o tym przypomniałam, bo mój świat mógłby być o wiele przyjemniejszy.

Teraz chcę zamienić swój smutny i ponury dom w miłe i magiczne gniazdko dla całej rodziny. Własnoręczne robienie dekoracji do domu to również świetna zabawa dla dzieci

Blog ten zaczęłam pisać by pamiętać, żeby nie przestawać walczyć o własne szczęście. Przecież szczęśliwa kobieta to wspaniała matka i żona a kobieta nieszczęśliwa potrafi obrócić świat w pył




"Dobre kobiety są lepsze niż dobrzy mężczyźni. Złe kobiety są gorsze niż źli mężczyźni" - Marcel Achard

"Kobieta nie powinna być gorsza od anioła, mężczyzna zaś tylko trochę lepszy od diabła" - Mikołaj Gogol

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.