Oni mają klucze do mojego mieszkanka ;)

Translate

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 8 lutego 2013

Jak zrobić różę ze wstążki?

Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się mój post o robieniu kokardek na widelcu. Dlatego też dziś postanowiłam zamieścić krótką instrukcję jak zrobić różę ze wstążki. Jest to na prawdę szybki i łaty sposób podpatrzony dawno temu w internecie. Metoda ta o tyle jest fajna, że można zrobić kwiatka nawet z bardzo wąskiej wstążki.

1. Złóż wstążkę na pół tak jak na zdjęciu.


Reszta kursu przeniesiona na nowego bloga

http://mieszkankopelnepomyslow.blogspot.com/2014/12/jak-zrobic-roze-ze-wstazki-kurs.html

Serdecznie zapraszam i przepraszam za niedogodność

14 komentarzy:

  1. Świetny kursik , a ja z igłą i nićmi biegam zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne to jest !
    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! ja wczoraj dzięki Twojemu kursowi stworzyłam nową pracę. ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja :) ciekawe czy mi wyjdzie z cienkiej wstazki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna sprawa dzieki

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle się wcześniej nakombinowałam a to takie proste......Ogromne dzięki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. super, dzięki tobie pierwszy raz udało mi się zrobić kokardę różę. W bardzo dokładny i prosty sposób wytłumaczyłaś zasady robienia dziękuję. A może byś spróbowała wyjaśnić jak można zrobić kokardę pompon, ponieważ jest dużo filmików na ten temat a jeszcze ani razu nie udało mi się zrobić go poprawnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. super i zapraszam do siebie http://mojeorigami3d.bolgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukałam po internecie sposobu zrobienia różyczki ze wstążki i trafiłam do Ciebie. Świetnie opisałaś sposób wykonania. Dziękuję. Zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie dziękuję w końcu prosty ''przepis ''na różyczkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki, udało się za pierwszym razem, a nie jestem "lotna" w tych sprawach, zasługa Instruktorki

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za kursik na różyczkę,bardzo prosty będę z niego korzystać,przestane już kupować ;:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.