Oni mają klucze do mojego mieszkanka ;)

Translate

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 8 listopada 2012

Długie pazurki

Uwielbiam mieć długie paznokcie. Niestety na moje nieszczęście bardzo szybko łamią mi się i to przede wszystkim paznokcie u kciuków.

Wcześniej jak tylko mi paznokieć pękł z wielkim bólem serca obcinałam wszystkie :(

Na szczęście znalazłam sposób jak skleić pęknięty paznokieć tak aby utrzymał się nawet kilka tygodni ;)

Nie ukrywam, że ma to wpływ na zniszczenie płytki paznokcia, ale nie większy niż przyklejanie tipsów.

Jak skleić pękniętego paznokcia tak aby utrzymać go przez kilka a nawet kilkanaście dni?


Potrzebne nam będą:
  • klej do tipsów
  • chusteczka higieniczna
  • odżywka do paznokci z proteinami jedwabiu - Ados
  • papierowy drobnoziarnisty pilniczek


W pierwszej kolejności musimy dobrze oczyścić paznokieć: zmyć lakier, odtłuścić i ewentualnie delikatnie zmatowić płytkę paznokcia drobnym pilniczkiem



Chusteczkę higieniczną rozdzielamy, tak aby mieć tylko jedna cieniutka warstwę.

Na paznokieć w miejscu pęknięcia nakładamy klej do tipsów i następnie przykładamy chusteczkę higieniczną.



Jak klej wyschnie odrywamy nadmiar chusteczki. Ponownie nakładamy klej i chusteczkę. Odrywamy nadmiar chusteczki.



Jak już klej z chusteczkami dobrze wyschnie możemy delikatnie wygładzić powstałą warstwę pilniczkiem i nakładamy kolejna warstwę kleju.

Sporo tego ale dzięki temu połączenie jest trwałe i nie musimy się obawiać, że paznokieć nam się ponownie odłamie w nieodpowiednim momencie ;)



Jak już mamy paznokcia sklejonego wystarczy go pomalować odżywką. Ja maluje dwa razy bo wtedy jest odpowiednia ilość lakieru by wygładzić wszystkie niedociągnięcia powstałe przy klejeniu. Odżywka Adosa jest o tyle dobra, że szybko wysycha, długo się trzyma na paznokciach i sprawia, że są one mocniejsze.

Teraz wystarczy tylko pomalować pazurki na ulubiony kolor i cieszyć się długimi paznokciami :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.