Oni mają klucze do mojego mieszkanka ;)

Translate

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 30 listopada 2012

Karczochowa bombka


Dwa dni temu dostałam od znajomej przepiękną, ręcznie robioną karczochową bombkę. Dopiero dziś miałam chwilkę czasu by zrobić zdjęcia i Wam ją pokazać.


Zawsze chciałam mieć taką bombkę, ale nigdy jakoś nie mogłam znaleźć czasu by się nauczyć je robić, a teraz już ją mam :D


Znajoma idealnie trafiła z kolorystyką, bo w pokoju mam jasnozielone dodatki więc będzie mi świetnie pasować :) Myślę że ozdobi tegoroczny wieniec świąteczny


Taka bombka to nie tylko świetna dekoracja, ale również prezent dla kogoś bliskiego.


No właśnie, jeżeli już mówimy o dekoracjach świątecznych i prezentach to chyba najwyższy czas aby zacząć przygotowania do Świąt. W końcu jutro juz 1 grudnia  O.O





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.