Oni mają klucze do mojego mieszkanka ;)

Translate

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 10 listopada 2012

Jak zrobic jesienne róże z liści?

W internecie jest pełno opisów jak zrobić róże z liści klonu i początkowo nie zamierzałam wstawiać tu opisu jak je zrobić. Planowałam jedynie wstawić kilka zdjęć bukietów które zrobiłam.

Zamieściłam jednak opis jak zrobić wieniec z gałązek wierzby i tam do dekoracji użyłam róż z liści, dlatego też wstawię tu krótką instrukcję, tak abyście nie musieli dodatkowo szukać opisów w internecie ;)

Do wykonania róż będą nam potrzebne kolorowe liście klonu różnej wielkości oraz nitka.

Robienie róży zaczynamy od zrobienie środka kwiatka. Składamy liść na pół a następnie zwijamy go tak jak na zdjęciu. Dla tych co nie mają wprawy proponuję związać go nitką by się nie rozwijał.



Teraz musimy zrobić płatki. Ponownie składamy liść na pół i owijamy go dookoła wcześniej zrobionego środka formując z liścia płatek. Dla ułatwienia możemy sobie związać listki.


Podobnie robimy z kolejnymi płatkami wybierając coraz to większe listki.


Jak już zrobimy wszystkie płatki związujemy łodyżki listków nitką


Nasza róża jest już gotowe :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.