Oni mają klucze do mojego mieszkanka ;)

Translate

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 29 listopada 2012

Szydełkowe zazdroski z elementami frywolitki

Ostatnio coś mnie naleciało na zmianę zazdrosek w kuchni. Jednakże chyba jestem zbyt wybredna bo większość tego co było w sklepach w przystępnej cenie w ogóle mi się nie podobało. Te zaś, które były ładne miały kosmiczną cenę :(

Postanowiłam więc, że zmajstruję sobie sama zazdroski, a co?

No i zaczęłam szydełkować, pruć i znów szydełkować. Nie trzymam się żadnego wzoru ani schematu, sama nie bardzo wiem jakie mają być. Wiem tylko, że chcę ładne, oryginalne zazdroski z elementami frywolitki, którą wprost uwielbiam.

Najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, że to jak będzie wyglądać kolejny rządek zazdroski owiane jest tajemnica tak wielka, że nawet ja jej nie poznałam :P

Zalążek już jest, ale jeszcze zbyt mało by Wam pokazać. Myślę, że za jakieś dwa dni będzie już coś widać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.