Oni mają klucze do mojego mieszkanka ;)

Translate

Łączna liczba wyświetleń

środa, 5 listopada 2014

Origami - Kula Kusudama

Witam serdecznie wieczorową porą

Dziś będzie króciutko bo zmęczona już bardzo jestem. Chciałam Wam jednak pokazać moją nową Kulę Kusudama. Robiłam ją przez ostatnie dwa dni w pracy - w tak zwanej wolnej chwili ;)

Znajomym się tak strasznie spodobała, że mam już zamówienia na kolejne 3 szt.



A Wam jak się podoba?

Zmykam do spania, kolorowych snów Wam życzę i do jutra :)

2 komentarze:

  1. Ta metoda już od dawna mnie fascynuje, zrobiłam nawet kilka jako ozdobę na komunijny stół i wyglądało to świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te kule są świetne no i mnogość wzorów sprawia że od paru dni siedze i składam różne moduły :D

      Ja planuję je wykorzystać jako bombki na choinkę

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.