Oni mają klucze do mojego mieszkanka ;)

Translate

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 8 listopada 2014

Przypominam o rozdawajce :)

Witam serdecznie

Już tylko do jutra do północy można zapisywać się na moją przeprosinową rozdawajkę.

Poniżej zdjęcie tego co można ode mnie dostać. Mam nadzieję, że zachęci Was to do zapisania się :)

Do zgarnięcia jest:



Różyczka origami
Papierowy aniołek na choinkę
Lakier do paznokci
Gumka kokowa
Spineczka
Bransoletki obręcze cienkie
Tasiemka
Druciki florystyczne
Koraliki duże i małe
Zawieszki
Kolorowe karteczki
Batonik
Kawusia

Zapisy w komentarzach pod postem >Przeprosinowa Rozdawajka<

Aniołka pokażę Wam bliżej w jednym z późniejszych postów razem z kursem jak go wykonać.

Pozdrawiam
Ulka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.