Oni mają klucze do mojego mieszkanka ;)

Translate

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 27 grudnia 2012

Migaweczki z choineczki

Święta, święta i po świętach

Mam nadzieję, że spędziliście je w miłej atmosferze w gronie rodziny i przyjaciół.

W tym roku przed świętami nie miałam zbyt wiele czasu i nie zdążyłam zamieścić przepisów na pierogi i domowe pierniczki oraz pokazać Wam wszystkiego co zrobiłam.

No cóż mówi się trudno i żyje się dalej. To co da się nadrobić to oczywiście zrobię i przepisy wkrótce zamieszczę. Dziś pokażę Wam kilka zdjęć z mojej choinki

gwiazdka z makaronu


Pierzasta bomka

Karczochowa bombka

Szydełkowa bombka 1

Szydełkowa bombka 2

Mini szopka w choince

Złoty ażurowy renifer 1

Złoty ażurowy renifer 2

Złote serce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.