Oni mają klucze do mojego mieszkanka ;)

Translate

Łączna liczba wyświetleń

środa, 5 grudnia 2012

Sos czosnkowy

Przepis na ten sos czosnkowy przyniósł mój mąż od swojego kolegi z pracy. Sos jest naprawdę świetny jako dodatek do kanapek, zapiekanek czy pizzy.


Składniki:
  • 200 ml majonezu
  • 2 duże ząbki czosnku
  • 4 łyżki oleju
  • woda (do odpowiedniej konsystencji)
  • łyżka stołowa musztardy
  • łyżeczka cukru
  • sól, pieprz do smaku

Przygotowanie:
Majonez wymieszać z olejem i musztardą, dodać zmiażdżony w wyciskarce czosnek. Następnie dodać cukier, sól, pieprz i dobrze wymieszać. Na koniec dodajemy wodę tak aby nasz sos nabrał odpowiedniej konsystencji i dokładnie mieszamy. Ja przy tych proporcjach dodałam 4 łyżki stołowe wody.

Sos czosnkowy należy odstawić na co najmniej 30 minut aby się "przegryzł"

Mi najbardziej smakuje tak po około 12 godzinach. Wtedy bardzo wyraźnie czuć smak czosnku :)

SMACZNEGO !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.