Oni mają klucze do mojego mieszkanka ;)

Translate

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 grudnia 2012

Szydełkowe bombki

Już wcześniej pisałam o szydełkowej bombce, którą zrobiłam w zeszłym roku. Dziś chcę Wam pokazać moje tegoroczne szydełkowe bombki.


Podobnie jak ta pierwsza, również i te były wykonane bez żadnego schematu. Nie są to może tak wspaniałe dzieła sztuki jakie można znaleźć na różnych blogach, ale ja jestem z nich zadowolona.


Szydełkowe ubranka są zrobione na stałe na starych szklanych bombkach co nadało im niepowtarzalnego wyglądu.


Zrobienie takiej bombki zajmuje dosłownie chwilkę i nawet posiadając tylko podstawy szydełkowania można pokusić się o zrobienie takiej bombki.


Także szydełka w dłoń i do dzieła :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.