Oni mają klucze do mojego mieszkanka ;)

Translate

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Szydełkowa bombka

Dziś znowu świątecznie.

Pokażę Wam moją pierwszą szydełkową bombkę.

Zrobiłam ją w zeszłym roku, ale nie byłam z niej zadowolona wiec poprzestałam na tej jednej.

Dziś z perspektywy czasu myślę, że jak na pierwszy raz to wcale taka tragiczna ta bombka nie wyszła. Zwłaszcza, że nie korzystałam z żadnych schematów.

Zresztą możecie ocenić ją sami ;)

W tym roku mam już bardziej optymistyczne podejście do robienia szydełkowych bombek i na pewno kilka ich zrobię. Może nawet pokuszę się o zrobienie takich bombek frywolitką. Taka szydełkowa bombka to świetna dekoracja świąteczna a nawet prezent dla kogoś bliskiego

Mam tylko nadzieję, że starczy mi na to wszystko czasu. Bo jak na razie za wiele go nie mam i od dwóch dni nie zrobiłam nawet jednego rządka moich zazdrosek :(



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.