Oni mają klucze do mojego mieszkanka ;)

Translate

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 21 lutego 2013

Uczę się pilnie

Witam

Dziś chciałam się Wam pochwalić. Zaczęłam robić swój wymarzony koszyczek serce. W splocie jest masa błędów, ale się tym nie bardzo przejmuję bo się dopiero tego splotu uczę.


Koszyczek z każdym okrążeniem podoba mi się coraz bardziej :)


Tutaj porównanie z moim pierwszym koszyczkiem


W międzyczasie robię też Wielkanocne dekoracje: kurki, zajączki, baranki i jajeczka. Także wkrótce na moim blogu powinno się zrobić bardzo Wielkanocnie.

Miłego wieczoru


4 komentarze:

  1. zapowiada się pięknie,,, co tam jakie błędy wygląda już wspaniale,,,

    OdpowiedzUsuń
  2. Ucz się ucz nauka to potęgi klucz,ja już troszkę wyplotłam i dalej się uczę.Serduszko koszyczek bardzo ładnie się zapowiada:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze idzie Ci nauka. Z mojego doświadczenia wynika, że aby otrzymać ładny kształt serca należy dać gęsto rurki osnowy, ja daję co 1,5 cm.
    Czekam na efekt końcowy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź. Następnym razem na pewno tak zrobię. Teraz wydawało mi się że rurki są dość gęsto ale po ok 3 rządku już było widać że ładniej byłoby gdyby było ich więcej efekt względnie końcowy zaraz zamieszczę na blogu :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.