Oni mają klucze do mojego mieszkanka ;)

Translate

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 1 lutego 2013

Kolorowo mi

Jakiś czas temu przyniosłam do domu takie sianko, którym wyściełane są pudełka z owocami, a dokładniej było ono pod granatami. Wygląda ono tak:


Użyłam go do zrobienia "gniazda" dla smoczego jaja (zdjęcia w poprzednim poście)

Wczoraj wpadłam na pomysł, że to sianko fajnie by wyglądało gdyby było kolorowe. Miałoby szersze zastosowanie w dekoracjach.

Po kilku godzinach moje zwykłe sianko wyglądało tak:


Siano barwione było w barwnikach do jajek, które zostały mi jeszcze z zeszłego roku i suszone na grzejnikach :)





Szybka i prosta dekoracja:





3 komentarze:

  1. Rewelacja;)Masz głowę pełną pomysłów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam troche tego trawska w domu może skorzystam z twojego patentu, ślicznie te kolory zafarbowały ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj bardzo fajne te ścinki i wyglądają tak jakby chciały być za moment wykorzystane do jakiś prac. Jeśli lubisz takie nowości to polecam Ci wykorzystanie dzianiny z nadrukiem https://ctnbee.com/pl/druk-na-dzianinach dzięki której możesz wykonać wiele niestworzonych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.