Oni mają klucze do mojego mieszkanka ;)

Translate

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 4 lutego 2013

Spacer, zakupy . . .

Witam serdecznie

Poranek zapowiadał piękny dzień, wyszło słoneczko i dodało pozytywnej energii, której tak bardzo mi brakowało. Niestety teraz już znowu jest brzydko, zimno i pochmurno :(

Mimo to z dziewczynkami wybrałyśmy się na krótki spacer. Zrobiłyśmy kilka zdjęć kaczkom i gołębiom. Niestety telefonem więc nie są za specjalnej jakości. Dziewczynki postanowiły nakarmić kaczuszki pączkami. Hmmm nie wiem czy to był dobry pomysł ale kaczkom smakowało ;)





Przy okazji spacerku kupiłam trochę niezbędnych rzeczy do moich robótek: drut, druciki florystyczne, patyczki kreatywne, klej magic, klej do pistoletu, trochę sztucznych listków i wstążeczek które zawsze się przydają.


Teraz wracam do pracy w mieszkanku bo rano zaczęłam małe przemeblowanie a jeszcze serduszka z masy solnej czekają na kokardki i swoją sesję fotograficzną. Trochę słoneczka a ile energii do pracy :D

Mam nadzieję, że i u Was wyjrzało choć na chwilkę słoneczko i dodało Wam takiej energii jak mi.

Dziękuję Wszystkim za odwiedzanie mojego bloga i wszystkie miłe komentarze jakie zostawiacie

Miłego dnia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.