Oni mają klucze do mojego mieszkanka ;)

Translate

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 8 stycznia 2013

Z kalendarza świąt nietypowych: Dzień sprzątania biurka

O tak, dziś mamy dzień sprzątania biurka. Jak zobaczyłam tą informację w kalendarzu z nietypowymi świętami uśmiechnęłam się i pomyślałam hmmm na moim biurku zawsze jest porządek. Jednakże zaraz potem rozejrzałam sie dookoła i czar prysł :P

Co takiego zobaczyłam? Oczywiście swoje biurko a na nim.
  • stosy pociętych gazet i pozwijanych rurek papierowej wikliny (zamierzam się nauczyć wyplatania koszyczków),
  • długopisy, kredki, ołówki
  • długi nóż do cięcia gazet,
  • nożyczki,
  • klej magiczny, 
  • krepina
  • wstążeczki i koraliki
  • kilka rachunków i dokumentów firmowych, którymi muszę się dziś zająć,
  • kartki z przepisami, które usiłuje od paru dni wprowadzić na bloga
a poza tym:
  • drukarka ze skanerem, 
  • "krowiasty" 24" monitor do którego próbuję się przyzwyczaić (zresztą sama sobie taki kupiłam parę dni temu bo stary zrobił kabuuum, ale na swoje usprawiedliwienie powiem, że w sklepie wydawał się duuuużo mniejszy)
  • głośniki
  • klawiatura i myszka (na szczęście bezprzewodowe)
I sama się zaczęłam zastanawiać jakim cudem znalazło się jeszcze miejsce na szklankę z kawą i talerzyk z pyszną chałką z masełkiem :)

No cóż nie ma co się oszukiwać moje biurko zdecydowanie wymaga posprzątania tylko jest jeden mały problem. Wszystko co jest na biurku jest mi potrzebne i nawet jeśli to schowam do szafki to tylko na chwilkę i zaraz zapewne wyciągnę.

Więc co mi pozostaje? Hmmm chyba tylko wmawiać innym i sobie, że to nie jest bałagan tylko artystyczny nieład :D

A jak się mają wasze biureczka???

Pozdrawiam cieplutko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.