Oni mają klucze do mojego mieszkanka ;)

Translate

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 4 stycznia 2013

Postanowienie noworoczne, czyli . . .

... Nowy Rok - nowa jakość.

Pierwsze koty za płoty a właściwie pierwsze posty na blogu i pierwsze doświadczenie w tworzeniu bloga zdobyte. W prawdzie myślałam, że będzie to łatwiejsze, ale nie ma co narzekać. Pisanie bloga sprawia mi wiele przyjemności i motywuje mnie do kończenia zaplanowanych projektów.

W tym roku, mimo napiętego grafiku planuję w dalszym ciągu rozwijać bloga.

Sprawiłam sobie aparat fotograficzny, więc postaram się by na blogu było więcej zdjęć dobrej jakości, bo dotychczas to 90% zdjęć jest robionych komórką.

Będę zamieszczać więcej przepisów kulinarnych. Jeszcze dziś zrobię "włam" do zeszytu z przepisami mojej teściowej - piecze świetne ciasta :D

Postaram się zamieszczać więcej  pomysłów na dekoracje domu, kursy ich wykonania lub linki do blogów na których takie kursy się znajdują.

Planuję też zamieścić na blogu kilka ciekawych pomysłów na spędzenie czasu z dziećmi.

Pomysłów w głowie mam tysiące. Teraz tylko wprowadzić je w życie. Mam tylko nadzieję, że starczy mi na to wszystko czasu.

Przy tej okazji chciałabym zaprosić Was do obserwowania mojego bloga oraz do komentowania interesujących Was postów. Wasze opinie są dla mnie ważne.





Pozdrawiam Wszystkich serdecznie
Domatorka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.